شکایت از شرکت سایپا چگونه است و دلایل شکایت از شرکت سایپا چیست؟
سایپا یکی از بزرگترین شرکتهای خودروساز داخلی است که همواره در تلاش بوده که رضایت مشتریان خود را بالا ببرد. اما گاهی ممکن است مشتریان نیز به دلایل مختلفی از عملکرد این شکایت احساس نارضایتی کنند و قصد شکایت از سایپا را داشته باشند. یکی از عمدهترین دلایل شکایت از این شرکت، تاخیر در تحویل خودرو است. حال اگر قصد شکایت از این شرکت را دارید، میبایست با جمعآوری مدارک و مستندات کافی و معتبر، نسبت به این امر اقدامات لازم را انجام دهید.
همکاران ما در مسترداد برای پرونده های شکایت از خودروساز یا نمایندگی های فروش 3 رای مطلوب گرفتهاند. جهت دریافت مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید.
دلایل شکایت از شرکت سایپا
همانطور که عرض شد دلایل گوناگونی میتواند مسبب نارضایتی مشتریان از عملکرد شرکت خودروساز سایپا شود. در ادامه به شرح این دلایل میپردازیم:
- تحویل دیرهنگام خودرو: بسیاری از مشتریان از تأخیرهای طولانی در تحویل خودروهای ثبتنامی ناراضی هستند.
- کیفیت پایین برخی محصولات: مشکلات فنی و کیفی خودروها باعث نارضایتی خریداران شده است.
- نقص در خدمات پس از فروش: برخی نمایندگیهای سایپا پاسخگویی مناسبی به مشکلات فنی و گارانتی ندارند.
- عدم رعایت شرایط قرارداد: گاهی شرایط قرارداد و مفاد توافقشده توسط سایپا رعایت نمیشود.
- مشکلات مربوط به گارانتی و تعمیرات: عدم اجرای صحیح شرایط گارانتی یکی دیگر از مواردی است که موجب ثبت شکایت میشود.
مشاوره با وکیل برای شکایت از شرکت ساپیا
برای شکایت از شرکت سایپا پیشنهاد میشود از وکیلی خبره و کاربلد برای پیشبرد شکایتتان بهره ببرید تا بتوانید پرونده خود را به موفقیت برسانید. در این راستا مسترداد با سالها فعالیت به شما کمک میکند. برای ارتباط با وکیل بهترین مسترداد میتوانید از طریق شماره 09120372571 تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره از وکیل مسترداد اقدام نمایید.