شکایت از اداره آب و فاضلاب چگونه است؟ + شماره تماس وکیل

فهرست مطالب و جدول محتوا

نحوه شکایت از اداره آب و فاضلاب چگونه است و چه مراحلی دارد؟

زمانی‌که خدمات شهری مثل توزیع آب میان شهروندان، به درستی انجام نشود، سبب نارضایتی مردم می‌شود. وظیفه شرکت آب و فاضلاب، توزیع آب آشامیدنی و بهداشتی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب مناطق شهری استان های مختلف کشور می باشد. حال اگر اداره آب و فاضلاب در ایفای این وظیفه کاهلی نماید و یا آن را به درستی انجام ندهد، مصرف‌کننده این حق را دارد تا نسبت به این موضوع شکایت خود را ثبت نماید. در راستای ایفای حقوق شهروندی، سازمان آب روش‌های مختلفی در جهت ثبت گزارش‌ها، نظرات و شکایات مردم در این حوزه ایجاد کرده است.

مراحل شکایت از اداره آب و فاضلاب

شکایت از سازمان آب و فاضلاب مراحلی دارد که برای ثبت و تنظیم شکواییه می‌بایست از این مراحل آگاهی داشته باشید. در ادامه به شرح این مراحل می‌پردازیم:

  • جمع‌آوری مستندات، مدارک و شواهد معتبر
  • تماس با خدمات مشتری
  • تنظیم شکایت رسمی
  • پیگیری شکایت
  • مراجعه به مراجع بالاتر

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می‌توانید از وکیل مسترداد مشورت بگیرید.

مشاوره با وکیل برای شکایت از اداره آب

مسترداد با اعضایی از بهترین وکلای حقوقی در دسترس شماست تا بتوانید بهترین عملکرد را در دادگاه داشته باشید. شما با کمک مشاوره‌ها و راهنمایی‌های وکیل مسترداد می‌توانید در کمترین زمان ممکن پرونده خود را به نتیجه برسانید. برای دریافت مشاوره از وکیل مسترداد برای شکایت از اداره آب و فاضلاب، می‌توانید از طریق شماره 09120372571 تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *