نحوه شکایت از دیجی‌کالا چگونه است؟

فهرست مطالب و جدول محتوا

چطور از دیجی کالا شکایت کنیم و دلایل شکایت از دیجی‌کالا چیست؟

شکایت از دیجی کالا به دلایل گوناگونی ممکن است اتفاق بیوفتد که برای مثال می‌توانیم به کیفیت پایین محصولات دیجی کالا، تفاوت میان محصول سفارش داده شده و محصول تحویلی دیجی کالا و … اشاره کرد. شکایت از دیجی کالا مربوط به جرایم سایبری و تخلفات آنلاین می‌شود. برای شکایت از دیجی‌کالا در پلیس فتا، وارد سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir شوید. سپس وارد بخش شکایات شده و شرح مشکل خود را همراه با مستندات ثبت کنید.

از جمله دلایلی که سبب شکایت از دیجی‌کالا می‌شود عبارت اند از:

  • عدم ارائه کیفیت محصولات در سطح مطلوب
  • وجود تفاوت بین محصولات سفارشی و کالای ارسالی
  • عدم تحویل کالا به موقع
  • عدم پاسخگویی مناسب و صحیح پشتیبان های سایت
  • عدم عودت محصول

مشاوره و شماره تماس برای شکایت

برای شکایت از دیجی‌کالا روش‌های متفاوتی وجود دارد اما برای اینکه بتوانید روند شکایت را پیش ببرید، بهتر است با وکیلی حرفه‌ای مشورت بگیرید تا اطاعات کافی در این حیطه را کسب کنید. مسترداد با تیمی متخصص از وکلای حرفه‌ای به شما در امر شکایت از دیجی‌کالا می‌تواند کمک سرشاری به شما بکند.

برای ارتباط با تیم مسترداد و دریافت مشاوره کافی است با شماره تماس 09120372571 ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *