شکایت از مخابرات به چه شکل است؟
شرکت مخابرات در سال 1350 تاسیس شده است که نقش بسزایی در ارتباطات و تامین اینترنت داخلی ایفا میکند. با این وجود، گاهی اوقات، کاستی هایی در ارائه خدمت در این نهاد وجود دارد که شهروندان، نیاز به شکایت از مخابرات پیدا می کنند. دلایلی که سبب نارضایتی از مخابرات میشود عبارت است از: کیفیت پایین خدمات، قطعیهای مکرر، محاسبه اشتباه قبضها، رفتار نامناسب کارکنان یا تأخیر در ارائه خدمات و… باوجود این دلایل و ارائه مدارک و مستندات معتبر میتوانید نسبت به شکایت از مخابرات اقدام نمایید.
مشاوره با وکیل برای شکایت از مخابرات
اگر به دنبال وکیل برای انجام و تنظیم شکایت علیه مخابرات هستید، مسترداد در خدمت شماست تا بتوانید بهترین دادخواست را تنظیم کنید. مسترداد با تیمی از بهترین وکلای حقوقی به ارائه خدمات حقوقی گوناگون مثل مشاوره و ارائه راهنمایی برای دعاویهای مختلف حقوقی است. برای ارتباط با وکیل مسترداد میتوانید با شماره 09120372571 تماس برقرار کنید.